Velkommen

Her på plejecentret Dreyershus er det vigtigt, at beboerne kan forfølge deres drømme og leve livet – hele livet. På Dreyershus kan vi, med OK-Fonden i ryggen, sørge for, at den enkelte beboers ønske om selvbestemmelse og tryghed er omdrejningspunktet i vores virke. Uanset beboerens livssituation, alder og helbred.

Nøglemedarbejdere

På Dreyershus arbejder forskellige faggrupper som sygeplejersker, fysioterapeuter, husassistenter, ernæringsassistenter, aktivitetsmedarbejder, kontorassistenter osv. Alle er med til at gøre en forskel. Vi trækker hver dag i arbejdstøjet for de beboere, som bor på Dreyershus. De beboere skal have den hjælp og de oplevelser, der gør, at de føler, at de lever livet. Også når livet af og til er svært.

På Dreyershus er en ledergruppe, som består af to afdelingsledere og en chef. OK-Fondens værdier er omdrejningspunktet i deres ledelse. Ledergruppen er synlig i hverdagen.

Mad og køkken

Tilberedning af mad foregår i boenheden i vores syv køkkener. Måltiderne er blandt dagligdagens højdepunkter. Beboerne og medarbejderne spiser sammen og skaber det centrale grundlag for boenhedens sociale velbefindende.

Det varme hovedmåltid spises til aften, hvor appetitten er størst. Maden giver en naturlig mæthed, som især giver demente en roligere aften.

Boenheden har sin egen fælles husholdningskasse, der afholder udgifter til husholdning og øvrige ønsker, som beboerne er blevet enige om.

Formand: Paul Erik Weidemann

Næstformand: Mikkel Schlüter Friis

Medlem: Harry Sørensen

Medlem: Erik Demant

Deltager: Mikkel Damgaards

Enhedens chef deltager også i bestyrelsesmøder.