Handicaphjælp
Danske Care tilbyder en totalløsning, der indeholder samtlige af de arbejdsopgaver, der skal varetages i forbindelse med en offentlig hjælpeordning. Med en handicaphjælpeordning overdrager kommunen/regionen både selve handicaphjælpen samt det administrative arbejde til Danske Care. I tæt samarbejde med den pågældende borger vil Danske Care udarbejde en plan for ordningen, som giver dig som borger størst mulig tryghed og livskvalitet, når du behøver hjælp.
I handicaphjælperordningen tager vi hos Danske Care hånd om følgende:
- Ansættelse af handicaphjælpere og vikardækning dertil, som passer til den enkelte borgers behov
- Hjemmebesøg, rådgivning og vejledning til borger og handicaphjælpere
- Administrative opgaver forbundet med hjælperordningen som bl.a. løn, forsikring og ansættelseskontrakter.
Hvis du har spørgsmål til Danske Care, står vi til rådighed med flere informationer omkring de enkelte ordninger, såfremt du ønsker et uforpligtende tilbud. Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf.: 4759 2033 eller sende en e-mail til danskecare@ok-fonden.dk