Ny identitet – samme værdier

OK-Fonden har fået ny hjemmeside og ny visuel identitet baseret på vores faste kerneværdier.

Kerneværdierne er foldet ud til nogle nøgleord, som er meget beskrivende for OK-Fonden: “Omsorg, relation, glæde, varme, åbenhed”. Disse nøgleord udgør fundamentet i designet af vores nye hjemmeside, logo og grafiske linje.

– OK-Fonden udvikler sig hele tiden, samtidig med, at vi står fast på vores værdier. Som en del af udviklingen arbejder vi konstant med at blive bedre til både at fortælle og vise, hvad vi står for, siger direktør Paul Erik Weidemann og fortsætter:

– Der ligger naturligvis en masse tanker og en særlig idé bag den måde, det er kommet til at se ud på. Men vi vil helst ikke tolke på andres vegne og diktere, hvordan eksempelvis vores nye logo skal opfattes … ud over det åbenlyse, at vi altid har hjertet med i dét, vi gør, siger Paul Erik Weidemann med et smil og håber, at den nye hjemmeside og grafiske linje vil blive godt modtaget af beboere, pårørende, medarbejdere og samarbejdspartnere.

Hjemmesiden er stadig i sin første fase og vil den kommende tid løbende blive udbygget med nye artikler og andet indhold.